Smoke Detector Masma Fire

Pembekal Smoke Detector

Terbaharu daripada Masma Fire Engineering , Smoke Detector Masma Fire.

Alat keselamatan terbaru daripada kami di Masma Fire Engineering , Smoke Detector Masma Fire .  Mudah dan cepat untuk dipasang walau dimana sahaja . Antara ciri ciri Smoke Detector Masma Fire adalah lulus EN14604 , mempuiyai butang untuk pemeriksaan , bunyi yang kuat dan lantang yang mampu mengejutkan anda dari lena . 

Smoke Detector Masma Fire atau pengesan asap adalah alat yang merasakan asap, biasanya sebagai penunjuk api. Peranti keselamatan komersial mengeluarkan isyarat kepada panel kawalan penggera kebakaran sebagai sebahagian daripada sistem penggera kebakaran, sementara pengesan asap rumah, yang juga dikenali sebagai penggera asap, secara amnya mengeluarkan penggera tempatan atau visual dari pengesan itu sendiri.

Pengesan asap ditempatkan dalam kandang plastik, biasanya berbentuk seperti cakera sekitar 150 milimeter (6 in) diameter dan 25 milimeter (1 in) tebal, tetapi bentuk dan saiz berbeza-beza. Asap boleh dikesan sama ada secara optik (fotoelektrik) atau melalui proses fizikal (pengionan); pengesan boleh menggunakan sama ada, atau kedua-duanya, kaedah. Penggera sensitif boleh digunakan untuk mengesan, dan dengan itu menghalang, merokok di kawasan di mana ia diharamkan. 

Pengesan asap di bangunan komersil, perindustrian, dan kediaman yang besar biasanya disokong oleh sistem penggera kebakaran pusat, yang dikuasai oleh kuasa bangunan dengan sandaran bateri. Pengesan asap domestik terdiri daripada unit berkuasa bateri individu, ke beberapa unit berkuasa utama yang berkaitan dengan bateri; dengan unit-unit yang saling berkaitan, jika mana-mana unit mengesan asap, semua mencetuskan walaupun kuasa isi rumah telah keluar.

 

  • Lulus EN14604

  • Cepat dan mudah untuk pemasangan

  • Butang "test " untuk pemeriksaan bahawa ia berfungsi dengan baik

  • Bateri 9V disediakan

Risalah Smoke Detector Masma Fire
Risalah Smoke Detector Masma Fire
Video Smoke Detector Masma Fire

Pembekal Pemadam Api Banting

Ingin membeli Smoke Detector Dari Masma Fire Engineering  ?

Anda telah membuat pilihan yang bijak

Dapatkan daripada kami di pembekal pemadam api banting

Kami sedia membekal alat pemadam api/ fire extinguisher untuk industri sekitar Banting Selangor.

Kami di Masma Fire Engineering Banting Selangor menyediakan perkhidmatan yang mesra dan profesional untuk anda.

Kami juga menyediakan servis fire fighting

Hubungi kami 0199326456 atau 0193149764 untuk bantuan .

#pembekal pemadam api banting # pemadam api banting

Leave a Reply